CONSULTANȚĂ PRIVIND ISTORICUL NEGATIV DIN BIROUL DE CREDIT

Indiferent din ce oraș ești, echipa Impera este pregătită să te ajute în relația ta cu Biroul de Credit. Nu trebuie să aștepți 4 ani până vei fi șters din lista neagră ! Îți oferim Gratuit situația ta reală actuală și îți explicam cum poți obține un credit chiar dacă băncile te-au refuzat!


SUNTEM PREGATIȚI SĂ TE AJUTĂM!

LASĂ PE NOI GRIJILE TALE FINANCIARE

Avem sute de clienți mulțumiți și eliberați de istoricul negativ din Biroul de Credit. Cu noi vei avea libertatea în a-ți alege creditorul cu care dorești în viitor să lucrezi. Astfel, îți vei câștiga libertatea de a decide în ce condiții vei putea lua noul credit.

Ce este Biroul de Credit?

Ca definiție, un birou de credit este o instituție privată care se ocupă cu colectarea informațiilor legate de clienții diferitelor instituții financiare. Biroul de Credit s-a lansat ca o societate de acțiuni, ce are ca acționari un număr de 21 bănci și este unul dintre membrii Asociației Europene a Birourilor de Credit. Principalul rol al unui birou de credite este de a ajuta instituțiile furnizoare de servicii să facă o diferență clară între clienții rău platnici și cei care își achită la timp datoriile.

Ce date apar în biroul de credit?

În raportul de la biroul de credit veți găsi :

  • datele de identificare ale persoanei vizate;
  • date despre angajator;
  • date despre produsele de tip credit solicitate sau acordate;
  • date referitoare la evenimente care apar în perioada de derulare a contractului de credit (cele referitoare la restructurarea/ refinanțarea, darea în plată, cesiunea contractului de credit, cesiunea creanței);
  • date referitoare la relațiile cu alte conturi: informații referitoare la produse de tip credit la care persoana vizată are calitatea de codebitor și/sau garant;
  • date referitoare la insolvență;
  • numărul interogărilor pentru persoana vizată, adică de câte ori au fost solicitate informații despre o persoană.

Cât timp rămân înscris cu istoric negativ în biroul de credit?

Informațiile despre persoanele care au interacțiuni cu societățile de creditare, inclusiv date legate de restanțele care, între timp, au fost achitate, sunt păstrate în baza de date a Biroului de Credit timp de patru ani. Implicit aveți de suferit până când  datele negative înregistrate vor fi șterse.

Când se poate face ștergerea datelor înregistrate la Biroul de Credit?

Ștergerea datelor înregistrate la Biroul de Credit se poate face:

  • la termenul de patru ani menționat anterior, iar acest lucru se face automat;
  • dacă datele au fost prelucrate cu nerespectarea legislației privind prelucrarea datelor personale;
  • dacă Biroul de Credit și/sau instituțiile ce le-au înregistrat sunt obligate prin lege să le șteargă.

Cum sunt afectat dacă sunt înregistrat în biroul de credit?

Practic, nu puteți să accesați niciun credit și asta vă afecteză daca aveți de făcut o investiție sau daca mai mult de atât aveți nevoie de acele sume de bani pentru a va trata sanatatea. De asemenea, înterdicția aceasta de a putea lua un credit vă afectează și credibilitatea în fața băncii dacă vreți să faceți orice tip de investiție, atâta timp cât nu apelați la ștergere istoricului negativ din biroul de credit și sunteti șters din biroul de credit cu datele negative.

Legea permite ștergerea din biroul de credit

Regulamentul general privind prelucrarea datelor personale prevede dreptul la ștergerea datelor pe care le prelucrează instituțiile, cu atât mai mult în cazul în care le prelucrează ilegal (fără consimțământ sau alt motiv), dar ștergerea datelor aflate în baza de date a Biroului de Credit nu se poate face fără acordul băncii. În cazul în care există motive întemeiate pentru ștergerea datelor, persoana vizată are dreptul de a solicita băncii care a înregistrat datele, ștergerea acestora.

Care este procesul de ștergere din Biroul de Credit

Procesul de ștergere din Biroul de Credit este o procedură efectuată pe cale amiabilă, care are la bază o solicitare efectuată de către echipa Impera, către operator (bancă sau societatea financiară care a raportat). În urma acestei solicitări, operatorul va răspunde conform perioadei precizate de lege. Stergerea notării din Biroul de Credit presupune identificarea persoanei juridice ce v-a fi înscris inițial, astfel , dacă creditul a fost cesionat, recuperatorul de creanțe nu o să poată cere ștergerea fiindcă nu el a fost cel ce a notat prima dată fapta negativă. Situațiile referitoare la notarea, ștergerea, modificare datelor din BIROUL DE CREDIT pot fi diferite și este necesară observarea, analizarea și găsirea soluției potrivite pentru a fi șters din acest Birou în funcție de situația particulară a fiecăruia.

Pot fi acordate împrumuturi dacă vă aflați în baza de date a biroului de credit?

Puteti obține creditul doar dacă sunteți radiat din biroul de credite. Menționam că există și situații în care debitorul poate obține o derogare din partea instituțiilor financiar-bancare și nebancare care v-ar putea acorda în anumite condiții un credit, chiar dacă sunteți în biroul de credit.

Cum puteți refinanța sau obține un credit în condiții mai bune?

Din momentul în care nu mai apareți cu un istoric negativ în biroul de credit, vom avea posibilitatea de a vă îndruma către creditorul potrivit profilului dumneavoastră pentru a vă putea obține cele mai bune condiții de creditare.

DACĂ DOREȘTI AJUTOR PROFESIONAL ȘI RAPID NU EZITA SĂ NE CONTACTEZI