Termeni și condiții de utilizare a serviciilor IMPERAGRATIA S.R.L.

Declarația de confidențialitate

Vă respectăm confidențialitatea și ne angajăm să vă protejăm datele personale. Această declarație de confidențialitate vă va informa cu privire la modul în care vă gestionăm datele personale, drepturile dvs. de confidențialitate și modul în care vă protejează legea. Citiți cu atenție această declarație de confidențialitate înainte de a utiliza Serviciile noastre.

În această declarație de confidențialitate:

  • Servicii înseamnă orice produse, servicii, conținut, caracteristici, tehnologii sau funcții și toate paginile de internet, aplicațiile și serviciile corespunzătoare pe care vi le oferim.
  • Site Web înseamnă paginile de internet, aplicațiile mobile, paginile de internet mobile sau alte proprietăți online prin care ne oferim Serviciile. 

1. Cine prelucrează datele dvs. cu caracter personal

S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. este o persoană juridică de drept privat, cu sediul în Oradea, str. Oneștilor, nr. 15, bl. P2, ap. 203, jud. Bihor, înregistrată la Reg Com sub nr. J5/2209/2020, având CUI: 43403783, care prelucrează datele dvs. cu caracter personal în scopul îndeplinirii obiectului de activitate. S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. este o persoană juridică de drept privat, cu sediul în Oradea, str. Oneștilor, nr. 15, bl. P2, ap. 203, jud. Bihor, înregistrată la Reg Com sub nr. J5/2209/2020, având CUI: 43403783, care prelucrează datele dvs. cu caracter personal în scopul îndeplinirii obiectului de activitate.

Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail contact@imperacredit.ro.

2. Ce date colectăm despre dumneavoastră?

2.1. Informații despre interacțiunea dumneavoastră cu website-ul imperacredit.ro

Serverul nostru de site web înregistrează automat adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa site-ul nostru web, precum și alte informații despre vizita dvs., cum ar fi paginile accesate, informațiile solicitate, data și ora solicitării, sursa accesului la site-ul nostru (de exemplu, site-ul web sau URL-ul (linkul) care v-a referit la site-ul nostru) și versiunea browser-ului și sistemului de operare.

2.1.1. Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT

Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, prevenirea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.

2.1.2. Utilizarea informațiilor din istoricul serverului web pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a îmbunătăți site-ul nostru web

Utilizăm informațiile colectate din log-ul serverului nostru pentru a analiza modul în care utilizatorii site-ului nostru interacționează cu site-ul nostru web și cu caracteristicile acestuia. De exemplu, analizăm numărul de vizite și vizitatorii unici pe care îi primim, ora și data vizitei, locația vizitei și sistemul de operare și browser-ul utilizat.

Utilizăm informațiile colectate din analiza acestor informații pentru a îmbunătăți site-ul nostru web. De exemplu, utilizăm informațiile colectate pentru a modifica informațiile, conținutul și structura site-ului nostru web și a paginilor individuale, în funcție de ceea ce atrage cei mai mulți utilizatori și durata de timp petrecută pe anumite pagini de pe site-ul nostru.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: îmbunătățirea site-ului nostru pentru utilizatorii site-ului nostru și cunoașterea preferințelor utilizatorilor site-ului, astfel încât site-ul nostru să poată răspunde mai bine nevoilor și dorințelor lor.

2.2. Înregistrarea și alte informații despre cont

Când vă înregistrați pentru a utiliza Serviciile noastre, putem colecta următoarele informații despre dvs.:

  • Dacă vă înregistrați folosind contul Google: prenume, nume și adresa de email;
  • Dacă vă înregistrați folosind contul Facebook: prenume și nume, așa cum apar în contul dvs. de Facebook și ID-ul dvs. de Facebook; În situația în care ați oferit permisiunea către Facebook prin intermediul opțiunii de confidențialitate din cadrul aplicației lor (care apare înainte de a vă putea înregistra în platforma noastră), putem colecta și informații despre sex, vârsta sau email în funcție de permisiunile oferite de dvs.;
  • Dacă vă înregistrați folosind numărul de telefon mobil: vom colecta numărul dvs. de telefon mobil.

În timpul procesului de contractare a Serviciilor noastre vom colecta următoarele date personale:

  • numele dvs.;
  • adresa de e-mail;
  • numărul de telefon mobil;
  • adresa domiciliu;
  • informații despre venit;
  • informații carte identitate;
  • informații despre contul bancar;
  • datele cardului bancar;

2.3. Informațiile pe care le colectăm atunci când ne contactați

Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care ne contactează în conformitate cu această secțiune.

2.3.1. E-mail

Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Este necesar pentru efectuarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de Servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza Serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

2.3.2. Telefon

Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi. Menționăm că pentru îmbunătățirea Serviciilor noastre, înregistrăm apelurile telefonice.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)

Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.

Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de Servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora apelului dvs., sunt prelucrate de către furnizorul nostru de servicii telefonice localizat în România.

2.3.3. Prelucrarea datelor bancare

Dacă optați pentru debitarea automata a contului bancar sau a cardului bancar, furnizorul de servicii de procesare plăți colectează, utilizează și procesează informațiile dvs. cu privire la contul bancar si datele cardului bancar în conformitate cu politicile lui de confidențialitate.

Temeiul legal pentru prelucrare: necesar pentru executarea unui contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar să executăm un contract: să vă îndepliniți obligația contractuală de a plăti pentru Serviciile pe care le-ați comandat de la noi sau pentru verificarea bonității.

2.4. Date pe care le colectăm automat, atunci când folosiți Serviciile noastre

Când interacționați cu website-ul imperacredit.ro sau folosiți Serviciile noastre, colectăm automat următoarele informații despre dvs.:

Informații dispozitiv: Colectăm informații specifice dispozitivului, cum ar fi versiunea sistemului de operare, identificatorii unici. De exemplu, numele rețelei mobile pe care o utilizați. Asociem identificatorii dispozitivului cu contul dvs.

Date despre Client și Autentificare:  Detaliile tehnice, inclusiv adresa Protocol Internet (IP) a dispozitivului, fusul orar și sistemul de operare. De asemenea, vă vom păstra informațiile de autentificare (date de înregistrare, data ultimei modificări a parolei, data ultimei autentificări reușite), tipul și versiunea browser-ului dvs.

Date de tip Clickstream: Colectăm informații despre activitatea dvs. pe website-ul nostru, care includ paginile de internet din care ați accesat, data și ora fiecărei vizite, bannerele publicitare sau conținutul pe care ați făcut clic, interacțiunea dvs. cu aceste tipuri de publicitate, durata vizitei dvs. și ordinea în care vizitați conținutul website-ului.

Cookies: Folosim cookie-uri pentru a-ți asigura o navigare plăcută și eficientă în cadrul website-ului. Folosirea acestui website implică acordul tău pentru aceasta.

Ce sunt cookie-urile?

Fișierele cookie sunt fișiere text mici trimise de serverul unui site web către un navigator web (web browser: IE, Firefox, Opera), memorie RAM sau unitate de hard disk și apoi stocate acolo. Acestea pot fi utilizate cu scopuri diferite, cum ar fi: personalizarea site-ului web in funcție de nevoile unui anumit utilizator, ajutarea unui utilizator să navigheze pe site-ul web, îmbunătățirea calității site-ului web pentru utilizator sau stocarea preferințelor utilizatorului și informațiilor de conectare.

În mod automat site-ul nostru stochează informații de tip cookie. Un “cookie” înregistrează informații relative la navigarea dumneavoastră pe site (pagini vizitate, data și ora de vizitare). Aceste informații sunt colectate doar în scopul îmbunătățirii serviciilor pe care vi le oferim. Fiecare browser acceptă implicit “cookies”. Dacă nu doriți să acceptați utilizarea de Cookie-uri, puteți să schimbați configurația browser ului Dvs. să nu accepte Cookie-uri.

Când vizitați site-urile și serviciile IMPERAGRATIA S.R.L., putem colecta informații despre software-ul și tehnologia pe care o utilizații. De exemplu, atunci când vizitați unul dintre site-urile noastre, vom păstra adresa dvs. de IP, în scopul de a ști unde să trimitem informațiile pe care le-ați solicitat. Adresa dvs. de IP este adesea asociată cu locația dumneavoastră fizică, cu furnizorul dvs. de Internet, locul de muncă, școala, etc. Următoarele informații sunt stocate atunci când vizitați site-urile noastre: Adresele IP, tipul sistemului de operare, timpul și durata vizitei dvs., paginile pe care le-ați vizualizat și tipul Dvs. de browser.

În niciun caz nu asociem informațiile pe care le păstrăm cu alte informații, care pot duce la aflarea identității dumneavoastră. Am putea analiza informațiile de pe serverele noastre pentru a îmbunătăți site-urile și pentru a personaliza fiecare dintre ele conform cu necesitățile utilizatorilor noștri. Când vizitați unul dintre site-urile noastre sau când folosiți unul din serviciile noastre, putem plasa un fișier text, de asemenea, cunoscut sub denumirea de cookie în directorul browser-ului dvs., pe hard-drive-ul computerului dvs. Cookies sunt informații pe care site-ul le trimite computer-ului dvs. atunci când vizualizați site-ul. Această informație permite site-ului să-și amintească informații importante cu privire la preferințele dumneavoastră și să vă îmbunătățească experiența pe site.

Putem folosi, de asemenea, cookies pentru a contoriza numărul total de vizite pe un anumit serviciu sau site. Putem folosi aceste informații în formă sintetizată pentru a afla ce le place utilizatorilor noștri şi cum să ne facem site-urile mai bune și mai convenabile pentru dvs. Puteți alege să fiți notificat de fiecare dată când un site trimite un cookie către calculatorul dumneavoastră sau puteți alege să dezactivați toate cookies. Puteți face acest lucru, în setările browser-ului dumneavoastră. Fiecare browser este diferit, trebuie să căutați în meniul AJUTOR al browser-ului pentru a găsi modalitatea corespunzătoare de modificare a acestor setări. Dacă dezactivați complet cookies, nu veți avea acces la multe caracteristici, care fac șederea dvs. eficientă pe site-urile noastre. Unele servicii este posibil să nu funcționeze corespunzător.

Site-urile noastre şi unele din serviciile noastre pot utiliza, de asemenea, fragmente de cod, cunoscute sub numele de „web beacons” sau „fișiere GIF transparente” pentru a colecta date sintetizate, precum numărul de vizualizări ale paginii, numărul de oferte promoționale vizualizate, etc”.

Cookie-uri esențiale și neesențiale: Cookie-urile pot fi clasificate drept „esențiale” sau „neesențiale”.

Cookie-urile esențiale: prezintă una dintre următoarele două caracteristici:

  • Sunt utilizate exclusiv pentru efectuarea sau facilitarea comunicării într-o rețea; sau
  • Sunt strict necesare pentru furnizarea unui serviciu online (de ex. site-ul nostru sau un serviciu de pe site-ul nostru) solicitat de către dvs.

Cookie-uri neesențiale: Acestea nu se încadrează în definiția cookie-urilor esențiale deoarece nu sunt strict necesare pentru funcționarea unui site sau a serviciilor oferite pe acesta, precum cookie-urile utilizate pentru analizarea comportamentul pe un site web (cookie-uri „analitice”) sau cookie-urile utilizate pentru afișarea de reclame.

Cookie-uri de sesiune si persistente: Cookie-urile pot fi de două tipuri: „de sesiune” și „persistente”, în funcție de perioada de stocare după plasarea lor în browser-ul dvs.

Cookie-urile de sesiune: rămân pe dispozitiv atâta timp cât navigatorul web este deschis. Acestea expiră când navigatorul web este închis. Cookie-urile persistente: expiră la un punct fix în timp sau dacă sunt șterse manual din navigatorul web.

Cookie-urile noastre sau ale părților terțe: Cookie-urile pot fi clasificate în două grupuri: cele care aparțin site-ului vizitat sau cele care aparțin părților terțe.

Cookie-urile care aparțin site-ului nostru (primare): sunt cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs. de către domeniul site-ului nostru. Cookie-urile care aparțin terților: sunt cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs. de către domenii ale unor site-uri care aparțin unor părți terțe.

Informații adiționale se găsesc prin accesarea următorului site web www.allaboutcookies.org

Cookie-urile pe care le folosim sunt:

  • de sesiune, respectiv sunt stocate într-o memorie temporară până când navigatorul de internet este închis; toate informațiile stocate sunt șterse atunci când sesiunea de navigare este încheiată.
  • persistente – acestea rămân în calculatorul tău până când sunt șterse sau își ating data de expirare.

Cookie-urile pe care le folosim: Fiecare categorie de cookie-uri pe care o folosim este explicată și este indicată perioada pe durata căreia stocăm datele astfel colectate. Prin exercitarea opțiunii de activare pentru fiecare categorie de cookie-uri în parte ne dai permisiunea de a colecta și stoca aceste date. Poți reveni oricând pentru a-ți schimba opțiunea de a activa sau dezactiva una sau mai multe din categoriile de cookie-uri de mai jos.

CookieTipDescriereDurata stocare dateActivare/Dezactivare
Esențialede sesiuneAcestea sunt cookie-uri fără care website-ul nostru nu poate funcționa. Ele sunt necesare și, de aceea, pentru această categorie nu ai opțiunea de activare/dezactivare a acestora.
de securitateAsigură securitatea și confidențialitatea navigării tale.Pe durata sesiunii de navigareNu există posibilitate de dezactivare
de performantaAsigură o navigare eficientă și rapidă în website.Pe durata sesiunii de navigareNu există posibilitate de dezactivare
FuncționalpersistentFolosim acest cookie pentru a ține minte ce ai pus în coșul tău de cumpărături.12 luni de la ultima navigare in cadrul website-uluiPosibilitate de activare/dezactivare a cookie-ului de către client.

Fundamentul juridic pentru prelucrare: prelucrarea informațiilor despre utilizatori conținute în sau obținute prin intermediul cookie-urilor esențiale se realizează în interese legitime [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul General Privind Protecția Datelor (GDPR) cu caracter personal).

Interesele legitime: asigurarea funcționării corecte a site-ului și serviciilor online solicitate.

3. De ce procesăm informațiile dvs. personale?

Vom folosi datele dvs. personale doar atunci când legea ne permite. Cel mai frecvent, vom folosi datele dvs. personale în următoarele situații:

  • în cazul în care trebuie să executăm contractul pe care suntem pe punctul de a-l încheia sau l-am încheiat cu dvs.;
  • unde este necesar pentru interesele noastre legitime să îmbunătățim Serviciile noastre și să vă punem la dispoziție o platformă website sigură și securizată.
  • atunci când trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.

Am descris mai sus modul în care folosim datele dvs. personale și bazele juridice pe care ne bazăm în acest sens. De asemenea, am identificat care sunt interesele noastre legitime, unde este cazul. Redam succint scopul colectării datelor:

  • În scopul îndeplinirii obiectului contractului de mandat sau intermediere, S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. poate prelucra și stoca datele dvs. cu caracter personal, inclusiv codul numeric personal, cetățenia, adresa, profesia, locul de muncă, e-mail, numărul de telefon fix sau mobil, situația familială, economică și financiară, nivelul de educație, venitul din gospodărie, sistemul de operare, obținute în baza informațiilor furnizate, formularelor, declarațiilor și documentelor de orice fel depuse, redactate sau completate;
  • În scopul desfășurării activităților de reclamă, marketing și publicitate, S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. poate prelucra și stoca datele personale, obținute în baza formularelor, declarațiilor și documentelor de orice fel depuse, redactate sau completate, necesare pentru a vă contacta cu scopul de a-și promova propriile servicii și produse.
  • S.C. IMPERA GRATIA S.R.L. colectează și prelucrează datele dumneavoastră personale pentru comunicări comerciale precum email, telefon, SMS sau comunicări prin poștă. Vă rugăm sa aveți în vedere faptul că dacă optați să primiți comunicări prin SMS se va aplica planul dumneavoastră tarifar aplicat de rețeaua de telefonie mobilă respectivă. De asemenea, în cazul în care permiteți accesul la aceste informații, S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. poate folosi datele dumneavoastră personale pentru comunicări comerciale pe alte website-uri, inclusiv rețele sociale unde sunteți membru, prin corespondența dintre activitățile și informațiile colectate pe website-urile noastre cu cele colectate pe website-uri terțe (“Targeted Advertising”). Aceste comunicări comerciale vă vor ține la curent cu cele mai noi știri, evenimente, oferte speciale și promoții pentru produsele S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. care vă interesează. În unele cazuri (precum aplicații pe mobil sau programe de trimitere SMS), acestea pot include folosirea locației dumneavoastră exactă care ne permite să vă trimitem oferte și promoții specifice pentru locația dumneavoastră. Va rugăm să aveți în vedere faptul că puteți primi comunicări administrative din partea S.C. IMPERAGRATIA S.R.L., precum confirmarea comenzilor, notificări referitoare la activitățile dumneavoastre din cont (confirmarea contului, schimbare de parolă etc) și anunțuri importante, chiar dacă vă dezabonați de la comunicări comerciale. De asemenea, veți vedea anunțuri publicitare generale pe website-urile SC. IMPERAGRATIA S.R.L. și în rețelele sociale unde sunteți membru.
  • În scopuri statistice;
  • Folosim, de asemenea, datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a dezvolta, livra și îmbunătăți produsele, serviciile, materialele și activitatea noastră de publicitate. Uneori, putem folosi datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a trimite comunicări importante, precum notificări cu privire la modificări ale termenilor și condițiile noastre generale precum și a politicilor noastre.  Putem utiliza, de asemenea, datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri interne, precum auditul, analiza de date și de cercetare pentru îmbunătățirea produselor, a serviciilor și a legăturii cu clienții S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. În unele cazuri, vom folosi informații care nu pot identifica persoana pentru a îmbunătăți grafica și conținutul site-ului nostru și pentru a spori unele dintre servicii, precum și experiența online a utilizatorului. Putem folosi informațiile în formă sintetică pentru a analiza utilizarea site-urilor noastre și pentru a vă furniza oferte pentru produse, programe și servicii;
  • Pentru a vă permite să vă exprimați interesul și aprecierea față de serviciile și produsele furnizate de S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. (feedback) sau să comunicați cu prietenii dumneavoastră, de exemplu, prin selectarea butonului ”Like„ din pagina de Facebook, sau să răspundeți e-mailurilor, solicitărilor, etc.;
  • Forumuri si alte activități interactive.

4. Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.

Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.

Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea [și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru]. Acestea includ următoarele:

  • Furnizorii de servicii de telefonie.
  • Procesatorii de plăti.
  • Furnizori de servicii de e-mail.
  • Furnizorul de servicii de găzduire web.

Localizarea furnizorilor a fost indicată mai sus în acest document. Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare servicii de la noi.

Nu afișăm identitatea furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita aceste informatii.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesul legitim bazat pe: în cazul în care partajăm informațiile dvs. cu acești terți într-un alt context decât în cazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau în urma solicitării dvs. de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.

Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil să partajăm informații cu furnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ați solicitat înainte de a încheia un contract cu dvs.

4.1. Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe

Noi dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți în anumite circumstanțe, după cum vom arăta mai jos. 

Furnizori de servicii terțe

Utilizăm furnizori de servicii terțe pentru a ne ajuta să furnizăm anumite aspecte ale Serviciilor noastre, de exemplu, echipamente de stocare în cloud precum Amazon Web Services și Microsoft Azure. Google colectează informații prin utilizarea noastră a Google Analytics pe website-ul nostru. Google utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP și informațiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri, cum ar fi îmbunătățirea serviciului Google Analytics. Informațiile sunt partajate cu Google pe bază agregată și anonimă. Pentru a afla mai multe despre ce informații colectează Google, modul în care utilizează aceste informații și cum să controleze informațiile trimise la Google, consultați următoarea pagină: https://www.google.com/policies/privacy/partners/.

Furnizorii de servicii pot fi localizați în interiorul sau înafara zonei „SEE”.

Efectuăm controale asupra furnizorilor de servicii terțe și le solicităm să respecte securitatea datelor dvs. personale și să le trateze în conformitate cu legea. Nu le permitem să utilizeze datele dvs. personale în scopuri proprii și le permitem doar să vă proceseze datele personale în scopuri specificate și în conformitate cu instrucțiunile noastre.

 Furnizori de publicitate și de analiză

Pentru a îmbunătăți serviciile noastre, uneori vom distribui informațiile dvs. neidentificabile furnizorilor de analiză și publicitate precum Google Analytics, Google Ads sau Facebook Ads care ne ajută să analizăm și să optimizăm modul în care oamenii utilizează website-ul/Serviciile noastre. Împărtășim informațiile dvs. cu ei în formă neidentificabilă pentru monitorizarea și raportarea eficacității livrării de campanii către partenerii noștri de afaceri și pentru analiza internă a companiilor.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interesele legitime: îndeplinirea obligațiilor contractuale față de Google conform Termenilor și condițiilor Google Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/us.html).

Puteți renunța la Google Analytics instalând pluginul pentru browser aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.

Partajam informațiile dvs. cu părți terțe, care sunt fie legate de, fie asociate cu funcționarea afacerii noastre, în cazul în care este necesar pentru noi. Aceste părți terțe includ contabili si consultanți externi.

Contabili/Avocați colaboratori

Partajăm informații cu contabilii noștri în scopuri fiscale. De exemplu, împărțim facturile pe care le emitem și le primim de la contabilii noștri în scopul completării declarațiilor fiscale și a conturilor noastre la sfârșitul anului. Vom transmite datele dvs. cu carater personal avocaților colaboratori în vederea îndeplinirii obiectului contractului încheiat cu dvs.

Consultanți

Ocazional, obținem sfaturi de la consultanți, cum ar fi contabili, consultanți financiari, avocați și profesioniști în relații publice. Vom partaja informațiile dvs. cu aceste părți terțe numai în cazul în care este necesar să le permitem acestor terțe părți să ne ofere consultanța relevantă.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: funcționarea și gestionarea eficientă a afacerii noastre.

Nu afișăm identitatea tuturor celorlalte părți terțe cu care putem partaja informații din motive de securitate și pentru păstrarea avantajului competitiv. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea unor astfel de părți terțe, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de solicitare.

4.2 Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dvs. din motive legale

Indicarea unor posibile acte infracționale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă

Dacă suspectăm că a avut loc un comportament infracțional sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică sau dacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față de terți.

În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: prevenirea criminalității sau a activității criminale suspectate (cum ar fi frauda).

În legătură cu aplicarea sau aplicarea potențială a drepturilor noastre legale

Vom utiliza informațiile dvs. în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem pe temei penal sau delictual).

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.

 În legătură cu un litigiu sau o procedură juridică sau potențial juridică

 Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dvs. dacă suntem implicați într-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terță, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.

Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: soluționarea litigiilor și a eventualelor litigii.

Pentru respectarea continuă a legilor, reglementărilor și altor cerințe legale

Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.

Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor.

Obligația legală: obligațiile legale de a divulga informații care fac parte din legile României sau dacă acestea au fost integrate în cadrul juridic al României (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Interes legitim: în cazul în care obligațiile legale fac parte din legile unei alte țări și nu au fost integrate în cadrul juridic al României, avem un interes legitim de a respecta aceste obligații.

4.3. Transferuri internaționale

De fiecare dată când vă transferăm datele dvs. personale din SEE, asigurăm că se acordă un grad de protecție similar prin asigurarea implementării cel puțin a uneia dintre următoarele măsuri de protecție:

5. Unde stocam datele si pentru cat timp

Datele pe care le colectăm despre dvs. vor fi stocate și procesate atât în interiorul, cât și în afara SEE, în servere securizate, pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă pentru utilizatori. De exemplu – pentru construirea rapidă a paginilor de internet sau a aplicațiilor mobile.

Această secțiune stabilește cât timp ne păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.

Perioade de stocare: Informații privind Serviciile solicitate: păstrăm aceste informații timp de 5 ani de la data primirii solicitărilor dvs.

 Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare: În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:

  • scopul (scopurile) și utilizarea informațiilor dvs. atât în prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm în viitor);
  • dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea informațiilor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);
  • dacă avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dvs.);
  • cât de valoroase sunt informațiile dvs. (atât acum cât și în viitor);
  • orice practici industriale convenite privind durata de păstrare a informațiilor;
  • nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor;
  • cât de greu este să ne asigurăm că informațiile pot fi actuale și exacte; și
  • orice circumstanțe înconjurătoare relevante (cum ar fi natura și statutul relației noastre cu dvs.).

6. Masuri tehnice si organizatorice de securizare a informațiilor dvs.

Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:

  • partajarea și furnizarea accesului la datele dvs. în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate, acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;
  • folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor;
  • verificarea identității oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;
  • transferăm datele dvs. doar prin intermediul unui sistem închis sau prin transferuri de date criptate.

Transmiterea de informații către noi prin e-mail: Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.

            Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.

7. Modificări ale politicii noastre de confidențialitate

Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.

Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate: În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.

Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.: În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web. www.imperacredit.ro

Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.

Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.

8. Confidențialitatea minorilor

Deoarece ne pasă de siguranța și confidențialitatea copiilor online, nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani.

Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau dacă nu putem obține consimțământul părinților, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@imperacredit.ro.

9. Copyright

S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. deține drepturile legale privind grafica, forma, modalitatea de prezentare, precum și întreg conținutul site-ului precum și a oricăror materiale de prezentare tipărite sau transmise electronic. Acestea sunt protejate de legislația drepturilor de autor în vigoare. Este interzisă în mod expres copierea, modificarea, afișarea, transmiterea, publicarea, în orice formă a conținutului și graficii Site-ului, crearea unor materiale derivate folosind conținutul și forma site-ului S.C. IMPERAGRATIA S.R.L., sub sancțiunile prevăzute de lege.

10. Referințe de pagini de internet ale terților

Website-ul nostru poate conține trimiteri către pagini de internet sau aplicații ale terților. Dacă faceți clic pe unul dintre aceste referințe, rețineți că fiecare dintre ele va avea propria politică de confidențialitate. Nu controlăm aceste pagini de internet/aplicații și nu suntem responsabili pentru aceste politici. Când părăsiți Platforma noastră, vă încurajăm să citiți notificarea de confidențialitate a fiecărei pagini de internet pe care o vizitați.

11. Detalii de contact

Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să verificați setările contului dvs. sau să ne contactați folosind [Formularul de Contact] sau prin email la adresa contact@imperacredit.ro.

12. Clauze finale

Utilizarea acestui site nu garantează obținerea unui împrumut sau stergerea datelor negative din Biroul de Credit S.A. Orice solicitare privind intermedierea obținerii unui împrumt prin intermediul acestui site va fi supusă unui proces de analiză. Sunt de acord cu faptul că S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. poate refuza cererea mea fără a-mi explica motivul refuzului. Nerespectarea termenilor contractuali, frauda sau orice comportament care aduce prejudicii S.C. IMPERAGRATIA S.R.L. pot duce la suspendarea accesului dvs. la serviciile oferite de acest site.